2014. február 12., szerda

Mogyoróvajas kuszkusz avokádóval

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a kuszkusz nagyon távol állt a kamrámtól. Amikor Marokkóba jártam, ott csak fahéjasan sikerült megkóstolnom, de az nem ízlett, mert alapban nem rajongok a fahéjért.
Nemrég elkezdtem kísérletezni vele és ez a variáció lett a legjobb. 15 perc alatt elkészíthető, ami azért elég rövid idő. A lehetőségek végtelenek, de nekem ezek a hozzávalók voltak itthon és jól passzolnak egymáshoz.
Hozzávalók 2 személyre:

250g kuszkusz
2-3 evőkanál mogyoróvaj
kevés kókuszzsír
3 szál újhagyma
fél avokádó
pár szem koktélpari
ízlés szerint só bors,  tabasco


















Vízforralóban melegítek vizet, majd egy műanyag edénybe helyezem a kuszkusz és kb ugyanannyi forró vizet ráöntök, mint amennyi a kuszkusz. Lefedem és kb 5-7 perc alatt kész is van. Kis sót érdemes bele rakni.

A mogyoróvajat összeolvasztom a kókuszzsírral, rárakom a karikára vágott újhagymát, pár perc múlva mehet a kockára vágott avokádó is, és végül a feldarabolt koktélparadicsomok is. Hozzáöntöm az elkészült kuszkuszt és kicsit még együtt forgatom, sózom, borsozom. Nekem még kellett hozzá egy kis csípős íz, ezért tálalásnál felturbóztam egy kis tabasco-val, de legközelebb lehet lime-al próbálom ki.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése